0

Ноутбуки YEPO Гарантійне обслуговування

Нагадуємо, щоб відремонтувати Ваш пристрій під час режиму самоізоляції, не обов'язково їхати до нас. Пропонуємо скористатися кур'єрською доставкою від компанії Нова Пошта.




Call-центр з 9:00-20:00

Графік роботи

Пн-пт 11:00-20:00

Сб-нд 11:00-20:00

Мазепи - Тимчасово не працює


Термін гарантії:

На всі пристрої встановлюється гарантія 12 місяців з дня продажу. Виробник ноутбуків YEPO здійснює гарантійне обслуговування на території України через уповноважені сервіс-центри. Якщо ви сумніваєтеся в наявності гарантійного випадку або у вас є питання технічного характеру по роботі вашого пристрою, напишіть нам за допомогою форми зворотнього зв'язку, технічний фахівець допоможе вам в рішенні вашого питання.

Повернення і обмін пристроїв протягом 14 днів після покупки:

У разі, якщо ви вирішили відмовитися від товару, який був куплений не пізніше 14 днів тому, перед процедурою повернення купленого товару і відшкодування за нього сплачених вами коштів необхідно здати пристрій в наш сервісний центр на первинну діагностику для підтвердження відсутності механічних пошкоджень (зазвичай вона займає 2 -4 робочих дня). Після діагностики і підтвердження працездатності товару і відсутності у нього пошкоджень, з вами зв'яжеться співробітник і погодить формат повернення грошових коштів (форма повернення відповідає формі оплати). Кошти, сплачені за доставку, не повертаються.

Регламент:

Відповідно до закону про права споживача і іншим нормативним актам, обладнання та пристрої не підлягають безкоштовному гарантійному ремонту, а гарантія не поширюється на:

1. Пошкодження, викликані неправильним підключенням, експлуатацією обладнання в позаштатному режимі або в умовах, не передбачених виробником, а також такі що виникли внаслідок дії сторонніх обставин (стрибків напруги електроживлення, стихійних лих і т.д.);

2. Пошкодження пов'язані з використанням в цілях, для яких пристрій не було призначене, в т.ч. порушення інструкцій виробника і виробника при використання пристрою;

3. Пошкодження, викликані використанням неоригінальних аксесуарів;

4. Пошкодження, викликані неправильним підключенням і некоректною установкою програмного забезпечення;

5. Механічні і електротермічні пошкодження;

6. Відсутність в товарі функцій, які не передбачені Виробником;

7. Пошкодження фірмових серійних номерів на пристрої;

8. Пошкодження, викликані природним зносом при експлуатації пристрою;

9. Пристрої зі слідами розтину, будь-які спроби розтину (спроби самостійного несанкціонованого ремонту в сторонніх сервіс цетра) будь-які зміни в заводській конфігурації

10. Інше обладнання, пошкодження якого пов'язане з роботою купленого пристрою.

Пам'ятайте, що будь-який електричний прилад перед включенням необхідно витримати не менше 2-х годин в теплому приміщенні з природною вологістю.

Back to Top