Повернення товару
Для того щоб ваша покупка приносила виключно позитивні емоції, передбачено сервіс повернення протягом 14 днів з моменту покупки.
Товар, придбаний дистанційним способом, можна повернути протягом 14 днів з моменту покупки або відмовитися від нього в будь-який момент до отримання. Причому в другому випадку ніяких пояснень щодо причини відмови від товару представляти не потрібно.
1. Як зробити повернення?
Повернення товару належної якості можливий за умови відсутності слідів експлуатації і використання, наявність оригінальної і неушкодженою упаковки. А також повинна бути збережена пломба, фабричні ярлики етикетки бірки, пакет (для аксесуарів) і коробка (упаковка цілком)
2. Які документи необхідні для повернення замовлення?
Для здійснення процедури повернення замовлення вам необхідні касовий або товарний чек і посвідчення особи. Зверніть увагу, що сервіс доступний тільки для фізичних осіб.
3. Як повернути кошти?
Повернення коштів здійснюється тим само чином, яким було оплачене придбання. Для повернення грошових коштів необхідно написати власноруч заяву із зазначенням: дати за заявою, ПІБ та підпис, дата придбання (згідно товарного чека), найменування товару, суму повернення, бажаний спосіб повернення коштів (для зарахування коштів за безготівковим розрахунком вказати номер вашої картки та ПІБ власника)
4. Протягом якого терміну здійснюється повернення коштів?
Ви отримаєте рішення щодо повернення через 3 дні після отримання акта діагностики з сервісного центру.
Кому і як можна повернути товар?
Достатньо принести ноутбук (та товарний чек) у наш Сервіс-центр (контакти зазначено в Гарантійному талоні). Сервісний центр прийме ваш товар на діагностику та протягом 3-ох робочих днів запропонує замінити його на новий (або аналогічну модель) або повернути витрачені кошти.